Milletvekili Burucerdi, katıldığı bir televizyon programında Hürmüz Boğazı’ndan geçişlerle ilgili açıklamalarda bulundu.

İran’ın 47 yıl sonra Hürmüz Boğazı’nda yeni bir egemenlik anlayışı ortaya koyduğunu söyleyen Burucerdi, ülkesinin, boğazdan geçen bazı gemilerden 2 milyon dolar geçiş ücreti aldığını belirtti.

Burucerdi, Hürmüz Boğazı’ndan geçişlerde ücret alınmasının ise İran’ın gücünü gösterdiğini savundu.

İsrailli eski istihbarat şefi, ABD/İsrail'in İran yönetimini devirme planını Türkiye'nin engellediğini söyledi
İsrailli eski istihbarat şefi, ABD/İsrail'in İran yönetimini devirme planını Türkiye'nin engellediğini söyledi
İçeriği Görüntüle